Strona Główna • Forum Formuły 1 • Galeria • Filmy • Rejestracja 14 Lipiec 2020 16:16
 
 
Nawigacja
Strona Główna
Forum Formuły 1
Artykuły
Galeria
Filmy
Szukaj
Partnerzy
Kierowcy
1. S. Vettel 392
2. J. Button 270
3. M. Webber 258
4. F. Alonso 257
5. L. Hamilton 227
6. F. Massa 118
7. N. Rosberg 89
8. M. Schumacher 76
9. A. Sutil 42
10. V. Petrov 37
Konstruktorzy
1. Red Bull Racing 650
2. McLaren 497
3. Ferrari 375
4. Mercedes 165
5. Lotus Renault 73
6. Force India 69
7. Sauber 44
8. Toro Rosso 41
9. Williams 5
10. Team Lotus 0
Ostatnie Artykuły
Formuła 1 - GP Japon...
Rezultaty wyścigu - ...
Rezultaty sesji kwal...
Rezultaty 3. sesji t...
Rezultaty 2. sesji t...
Kontakt

Zostań Redaktorem!
Polecane strony
Blog o stanie zdrowia Roberta Kubicy
Statystyki
stat4u
Najbliższy wyścig F1
FORMUŁA 1: GP AUSTRALII
Albert Park Circuit

Trening 1: 16.03.2012, 02:30 (PL)

Wyniki
Trening 1: -- --
Trening 2: -- --
Trening 3: -- --
Kwalifikacje: -- --
WYŚCIG: -- --
    Bianchi 3-cim kierowcą Sahara Force India    
 

Jules Bianchi został trzecim kierowcą zespołu Sahara Force India. Francuz będzie miał możliwość poprowadzenia bolidu w przynajmniej 9. sesjach treningowych przed wyścigami, a także weźmie udział w testach w trakcie sezonu.

Francuz cieszy się z dołączenia do SFI. Dodał także, że chciałby podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do podarowania mu szansy bycia trzecim kierowcą zespołu Formuły 1.

Jules Bianchi rozpoczął karierę - jak większość kierowców - w kartingu. Starty rozpoczął w 2004 roku. 3 lata później Francuz rozpoczął karierę wyścigową we Francuskiej oraz Europejskiej Formule Renault. We francuskiej serii sezon zakończył z tytułem mistrzowskim, zaś europejskiej na 11. pozycji. Rok później trafił do Europejskiej Formuły 3 w zespole ART Grand Prix, gdzie sezon zakończył na 3. pozycji. W drugim roku startów w tej serii został niekwestionowanym liderem zwyciężając w 9 na 20 wyścigów. Francuz brał udział także w Brytyjskiej Formule 3, a także w WSbR.

Wraz ze zdobyciem mistrzostwa w F3, Bianchi zapewnił sobie awans do GP2 - przedsionka F1. Wraz z zespołem ART zdobył ostatecznie ciężko wywalczone 3. miejsce w klasyfikacji kierowców, pomimo błędów, wypadków (uraz kręgosłupa w wyścigu na Węgrzech) i braku jakiegokolwiek zwycięstwa. W drugim sezonie stanął na najwyższym stopniu podium na torze Silverstone, a całą rywalizację zakończył ponownie na 3. pozycji, tracąc do drugiego kierowcy 1 punkt.

Ponadto Francuz w Azjatyckiej GP2 zajął 12. pozycję debiutując w w drugiej rundzie sezonu 2009/2010. W 2011 roku został wicemistrzem tej serii.

Bianchi w 2011 roku podpisał długoterminowy kontrakt z Ferrari jako kierowca testowy i rezerwowy stajni z Maranello.

Źródło: wikipedia.org


Vaviorky dnia 28 styczeń 2012 0 Komentarzy · 981 Czytań · Drukuj
 
 
    Opony Pirelli będą lepiej rozpoznawane    
 

Pirelli wprowadziła lepsze oznaczenia dla opon, dzięki czemu będą one lepiej rozpoznawane.

Podobnie, jak przed rokiem kierowcy będą mieli do wykorzystanie cztery rodzaje ogumienia + dwa ogumienia na mokry i wilgotny tor:
- super-miękka (czerwona),
- miękka (żółta),
- średnia (biała),
- twarda (srebrna).
- mokra (niebieska)
- przejściowa (zielona)

Pirelli, by ułatwić nam rozpoznawanie opon pogrubiło napisy i poszerzyło paski na profilu opony. Ważną zmianą jest także pociemnienie koloru szarego, by nie był on mylony z białym.

"Poprawiliśmy wyrazistość kolorów i wykonaliśmy sporo pracy analizując filmy z obracającymi się kołami - mówił Paul Hembery z Pirelli. - Srebrne oznaczenie jest teraz ciemniejsze, więc gdy będzie używane ze średnią mieszanką, łatwo będzie odróżnić białe oznaczenia. Gdy opona wygląda na czarną, wiadomo, że jest to twarda mieszanka."

Oprócz zmian w ogumieniu na tor suchy Pirelli zmieniło taż podejście do opon deszczowych. Od nadchodzącego sezonu deszczowe opony dla F1 będą nosiły nazwę Cinturato, zamiast P ZERO, co jest nawiązaniem do opon, jakie Pirelli produkowało w latach pięćdziesiątych XX w.

Pirelli współpracuje także z FOM, aby uzyskać dostęp do danych wyścigowych, jakie posiadają zespoły, licząc, że będą mogli przekazać kibicom nieco więcej informacji, na temat opon, używanych przez poszczególnych kierowców, np. jak bardzo dana opona jest zniszczona. Wstępne rozmowy i prace nad tym tematem zostały już zapoczątkowane, ale nie wiadomo jeszcze czy udostępnienie takich danych będzie możliwe w sezonie 2012.


mistrzszczur dnia 27 styczeń 2012 0 Komentarzy · 961 Czytań · Drukuj
 
 
    Barcelona nie jest zagrożona    
 

Organizatorzy GP Hiszpanii zaprzeczają, że ich wyścig jest zagrożony. Wcześniej pojawiły się pogłoski mówiące, że organizator GP Europy na torze w Walencji wraz z Berniem Ecclestone'em naciskają na Barceloną, żeby uzgodnić plan jednego wyścigu w sezonie.

W dobie kryzysu organizator wyścigu na torze Circuit de Catalunya - Salvador Servia mówi, że Barcelona skupia się na wywiązaniu się z obowiązków organizatora Grand Prix zawartych w obecnej umowie: "Tylko katastrofa taka jak trzęsienie ziemi może być problemem. Zapomnijcie o wszystkich plotkach i doniesieniach prasowych, pracujemy tak jak przedtem" (wypowiedź dla Radia 'Vuelta Rapida').

Ecclestone powiedział niedawno, że kalendarz Formuły 1 ulega globalizacji, i że za kilka lat może pozostać tylko pięć wyścigów europejskich. W świetle słów Ecclestone'a Seriva podkreślił: "Jeśli ma być tylko 5, chcemy być jednym z nich". Dodał także, że obecna umowa obowiązuje do 2016 r.: "Nie mamy żadnych sygnałów słownych, jak i pisemnych od Ecclestone'a odnoszących się do kwestii plotek. Pracujemy aby wypełnić nasz kontrakt, który obowiązuje do końca 2016 roku i oczywiście myślimy także o 2020 r. ".


mistrzszczur dnia 27 styczeń 2012 0 Komentarzy · 1006 Czytań · Drukuj
 
 
    Czy forma HRT jest naprawdę aż tak słaba?    
 

Zawodnik Hispania Racing Team Pedro de la Rosa stwierdził, że bolid jego teamu jest przygotowany na pierwsze testy w Barcelonie. W ostatnim czasie pojawiły się plotki, że na początku sezonu HRT miało by jeździć konstrukcją sprzed roku, jednak zostały one zdementowane przez rzeczniczkę hiszpańskiego teamu, a także przez de la Rosę.

"Zgodnie z naszym planem, samochód będzie gotowy na drugie testy" - powiedział de la Rosa dla 'Corrida de Formula 1'. "Nie boję się powiedzieć, że w tej chwili jesteśmy ostatnim zespołem, ale mam nadzieje, że rozpoczniemy zdobywanie punktów w przeciągu kilku najbliższych lat"

Czy to jest znak, że HRT ma przez najbliższe lata będzie dysponować tak słabym bolidem, że pierwsze punkty wpadną im dopiero za kilka sezonów, a może reszta stawki tak daleko im uciekła? Tak, czy inaczej nie będziemy mieli popisów prędkości w wykonaniu kierowców HRT oraz nie przekonamy się, ile naprawdę są warci.


mistrzszczur dnia 26 styczeń 2012 0 Komentarzy · 1117 Czytań · Drukuj
 
 
    McLaren też pokaże MP4-27 on-line    
 

Zespół McLaren poinformował, że pokaże swój bolid na sezon 2012 - MP4-27 za pośrednictwem Internetu. Transmisję live będzie można oglądać na stronie internetowej teamu (http://mclaren.com) oraz na Facebooku.

Zespół z Woking już wcześniej przekazał, że prezentacja nowego samochodu odbędzie się 1 lutego, ale dziś potwierdzono, że punktualnie o 11:00. Rzecz jasna podczas uroczystości nie może zabraknąć L. Hamiltona i J. Buttona - kierowców McLaren'a, a także szefa zespołu - Martina Whitmarsha.

To nie pierwsza prezentacja online - w podobny sposób bolid przedstawią m. in. Lotus i Red Bull. Oczywiście nie zabraknie oficjalnych prezentacji na torze Jerez. Zapraszamy na prezentację.


mistrzszczur dnia 26 styczeń 2012 0 Komentarzy · 852 Czytań · Drukuj
 
 
    Caterham ujawnił CT01; bolid po testach FIA    
 

Zespół Caterham (w 2010 i 2011: Team Lotus) poublicznie ujawnił swój nowy bolid na sezon 2012 - CT01. Oficjalnie zdjęcia bolidu miały się ukazać dopiero w najnowszym wydaniu magazynu "F1 Racing". Zespół zdecydował jednak pokazać bolid przed tym wydaniem, gdyż niektórzy subskrybenci miesięcznika mieli do niego dostęp już wcześniej.

Zespół Tonego Fernandesa poinformował także, że pomyślnie przeszedł testy zderzeniowe, od 2012 r. obowiązkowe jeszcze przed rozpoczęciem testów. Nowy bolid będziemy mogli zobaczyć w Jerez na pierwszych testach w 2012r.

Caterham zmienił na ten sezon jednostkę napędową z Coswortha na silnik Renault. Zapowiedział także walkę o punkty. Czy to im się powiedzie? Pierwszy test już 18 marca na Albert Park w Melbourne podczas GP Australii.


mistrzszczur dnia 26 styczeń 2012 0 Komentarzy · 926 Czytań · Drukuj
 
 
    HRT i Marussia znowu będą zamykać stawkę?    
 

W poprzednim sezonie 2011 najsłabszymi bolidami w stawce dysponowały zespoły HRT oraz Virgin (teraz: Marussia). Pat Symonds poinformował, że ekipa Marussia pojawi się na pierwszych zimowych testach w Jerez ze starą konstrukcją MVR-02, a dopiero od drugiego testu w Barcelonie, który rozpocznie się 21 lutego, będzie sprawdzać nowy bolid. Szef zespołu jednak powiedział, że zespół w ogóle nie pojawi się w Jerez, a 21. lutego na testach na torze w Barcelonie pojawi się z ubiegłoroczną konstrukcją. Dopiero 1. marca także pod Barceloną pojawi się nowy bolid MR01.

"Dzisiaj podjęliśmy decyzję, że nie weźmiemy udziału w pierwszych testach w Jerez, które odbywać się będą między 7 a 10 lutegor1; mówił Booth dla serwisu autosport.com. rZastanawialiśmy się nad wzięciem udziału w tych testach bolidem z sezonu 2011, MVR02, aby umożliwić Charlesowi [Picowi] spędzić cenny czas za kierownicą i pomóc mu w ten sposób przygotować się do debiutu. Planowaliśmy to mając na uwadze, że pokażemy nowy bolid, MR01, w Barcelonie dwa tygodnie później."

"Tak jak nasz konsultant techniczny, Pat Symonds, ogłosił publicznie, MR01 będzie prawie w całości nową konstrukcją z niewielkimi podobieństwami z sezonu 2011. Nowy bolid posiada także kilka złożonych koncepcji mechanicznych a te zajmują nam trochę czasu."

"Dlatego postanowiliśmy rozpocząć testy na torze podczas drugiego testu w Barcelonie używając MVR02. Potem będziemy starali się zakończyć prace nad MR01, aby móc wziąć udział w teście rozpoczynającym się 1 marca."

Oprócz zespołu Marussia problemy ze skonstruowaniem nowego bolidu ma także HRT. Tutaj będziemy mieli miejsce z podobną sytuacją, z tymże w Jerez pojadą starym bolidem, a 21. lutego pod Barceloną być może złożą nowy.
W Internecie już huczą głosy: "Nie brakowało mi HRT w Australii, wiec jakby sędziowie przestrzegali tę regułę [107%] to byłbym zadowolony, zwłaszcza w Monako."


mistrzszczur dnia 26 styczeń 2012 0 Komentarzy · 953 Czytań · Drukuj
 
 
    Lotus przeszedł testy zderzeniowe    
 


Nowy bolid zespołu Lotus dzisiaj rano przeszedł ostatni obowiązkowy test zderzeniowy FIA, które umożliwiają udział w przedsezonowych testach.

Według nowych zasad każdy bolid musi zostać przetestowany pod względem bezpieczeństwa jeszcze przed pre-testami na torze Jerez. Testy mają zagwarantować bezpieczeństwo kierowcom ścigającym się podczas wyścigów Grand Prix.

Zespół Lotus F1 Team zaprezentuje bolid 5 lutego na swojej stronie internetowej, a dzień później zostanie pokazany oficjalnie na torze Jerez. W zespole ścigać się będą: Kimi Raikkonen i Romain Grosjean.


mistrzszczur dnia 23 styczeń 2012 0 Komentarzy · 909 Czytań · Drukuj
 
 
    Raikkonen testuje już w Walencji    
 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiadaniami, Kimi Raikkonen rozpoczął testy w Walencji bolidem R30 przemalowanym na kolory teamu. Fin powraca do Formuły 1 po dwuletniej przerwie z zespołem Lotus F1 Team.

Raikkonen po raz ostatni ścigał się w 2009 roku, po czym próbował swoich sił w serii NASCAR oraz w rajdach. Jak sam określił, najtrudniejszą rzeczą będzie przystosowanie się do nowych opon Pirelli, jednak sądzi, że nie stracił na swojej szybkości.

Prywatne testy są dwudniowe i mają charakter powrotu do formy i oswojeniem się ze zmianami, jakie nastąpiły w przeciągu dwóch ostatnich lat. Jedno jest pewne - chęci do walki na pewno mu nie brakuje.


Vaviorky dnia 23 styczeń 2012 0 Komentarzy · 877 Czytań · Drukuj
 
 
    FIA - system Lotusa nielegalny    
 

FIA zdecydowała, że innowacyjny system hamulcowy zespołu Lotus jest nielegalny. Zarząd wysłał wszystkim zespołom specjalne pismo w tej sprawie.

System hamulcowy opracowany przez Lotusa polega na zmianie prześwitu bolidu podczas hamowania, co wpływa na osiągi aerodynamiczne i stabilność bolidu. Regulamin w tej sprawie mówi jasno, że kierowca w żaden sposób nie może wpływać na wysokość prześwitu.

Technika opracowana przez zespół jest jednak elementem zawieszenia, a kierowca nie miał bezpośredniego wpływu na prześwit. System reagował automatycznie poprzez naciśnięcie pedału hamulca, a to z kolei nie zalicza się do ruchomych części aerodynamicznych. Nie wiadomo, jakie były powody uznania tego systemu za nielegalny.


Vaviorky dnia 21 styczeń 2012 0 Komentarzy · 913 Czytań · Drukuj
 
 
    Lotus dokona prezentacji bolidu na swojej stronie    
 

Zespół Lotus F1 Team dokona prezentacjo nowego bolidu na nowej stronie internetowej LotusF1Team.com. Samochód ma zostać ukazany 5 lutego o 17:00.

W barwach zespołu z Enstone będą ścigać się były mistrz świata Kimi Raikonen oraz mistrz serii GP2 Romain Grosjean. Jak zapowiedział Francuz na swoim profilu na Facebooku, nowy bolid ma nazywać się R32. Samochód ma zostać pokazany publicznie dzień po zaprezentowaniu go na stronie internetowej. Wiadomo również, jakie są plany zespołu na testy w Jerez. Najpierw przed pierwsze 2 dni testów w samochodzie będzie jeździł Kimi Raikkonen, a później zastąpi go Romain Grosjean.

W ubiegłym sezonie Lotus Renault GP w klasyfikacji konstruktorów zajął 5. miejsce. Dla zespołu ścigali się Witalij Pietrow oraz Nick Heidfeld, który zastąpił kontuzjowanego Roberta Kubicę. Niemiec sam został zastąpiony Brazylijczykiem Bruno Senną po Grand Prix Węgier.


Vaviorky dnia 21 styczeń 2012 0 Komentarzy · 1086 Czytań · Drukuj
 
 
Strona 2 z 10 < 1 2 3 4 5 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Ankieta
Jak oceniasz zeszłoroczny sezon Formuły 1?

Był świetny!

Jeden z lepszych

Średni

Słaby

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Merlinlit
30 marzec 2018
[url=http://www.sozdanism
anlik.com/atlas/error.asp
?sayfa=71-Cialis-Generiqu
e-5mg-Cialis-Original-10m
g-Prix-Achat-Viagra-Belgi
que]Cialis Generique 5mg[/url] Most people knows anot


CurtisGow
21 marzec 2018
[url=http://www.knudhamme
ken.dk/css/utilities.asp?
ca=629]Viagra GĂŠnĂŠrique France[/url] The lipstick you choose to get a night out out and about or over a day-to-day basis is definitely an


AngelTrepe
22 styczeń 2018
ejzrsoy http://www.videospec.co.u
k/860-ugg-studded-boots.h
tml http://www.oekopruefzeich
en.de/331-peuterey-skijac
ke.html http://www.bizzo.nu/ugg-k
engät-hinta-980.php http:/


brettxh11
11 październik 2017
Gay porn from societal networks http://blackgay.net.erolo
ve.in/?pg.roland gay hussar gay dating service gay helpline gay line gay men chat


Merlinlit
04 wrzesień 2017
[url=http://www.trocacent
er.fr/air-force-lunar-bla
ck-140.php]Air Force Lunar Black[/url] When you work from home or work with a compact business, you may nonetheless have the ability to make


Archiwum
Facebook
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 51
Najnowszy Użytkownik: DougMor
Kopiowanie treści wyłącznie za zgodą administratora!
Logo Formula1™ jest własnością Formula One Management™

© Formula1.hpu.pl 2012 Wszystkie prawa zastrzeżone
 
 
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006 Original Theme by: FI Theme // Designed4PHP-Fusion by: 418173 Unikalnych wizyt
 

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie